10Goede service, vriendelijke mensen
LoesColijnsplaat 10Na een pechgeval en wegenwacht assistentie kwam na het arriveren van de auto in de garage 1 dag later al een telefoontje voor persoonlijk overleg en was de auto daarna,
na een snelle analyse, de dag er op weer gereed na herstel !
PieterSchiedam 9Apk laten uitvoeren, tevreden ermee
LisaZierikzee 10Er word gedaan wat je afspreekt en netjes gewerkt.
JaapKats 10Zie boven
HanColijnsplaat 10Ook al woon ik niet meer in de buurt, ik blijf terugkomen naar Garage Van Gilst. Eerlijke en goede service. Behulpzaam en vriendelijk. De auto rijdt (en remt) weer lekker!
BobZeeland 10Goed weet veel .
B VerlooColijnsplaat 10Door vriendelijk en vakkundig personeel geholpen.
Auto laat in de avond gebracht, volgende middag kon die weer opgehaald worden.
HanniKortgene 10Aardige mensen, vakkundig.
FransMonster 10Mijn auto heb ik 1,5 jaar geleden bij van Gilst gekocht, vorige maand liep de motor vast deze had geen oli meer.
Van Gilst heeft een andere motor erin gelegd en de uren niet gerekend als compensatie.
De auto rijd weer als een zonnetje, ik ben weer super blij dat ik voor mijn werk door heel Nederland rond kan crossen.
Zij hebben ook geregeld dat ik in die tijd een auto tot mijn beschikking had kosteloos.
Sander Vink
Peugeot 107
SanderLamswaarde