10

Goede service, vriendelijke mensen

LoesColijnsplaat
10

Na een pechgeval en wegenwacht assistentie kwam na het arriveren van de auto in de garage 1 dag later al een telefoontje voor persoonlijk overleg en was de auto daarna, na een snelle analyse, de dag er op weer gereed na herstel !

PieterSchiedam
9

Apk laten uitvoeren, tevreden ermee

LisaZierikzee
10

Er word gedaan wat je afspreekt en netjes gewerkt.

JaapKats
10

Zie boven

HanColijnsplaat
10

Ook al woon ik niet meer in de buurt, ik blijf terugkomen naar Garage Van Gilst. Eerlijke en goede service. Behulpzaam en vriendelijk. De auto rijdt (en remt) weer lekker!

BobZeeland
10

Goed weet veel .

B VerlooColijnsplaat
10

Door vriendelijk en vakkundig personeel geholpen. Auto laat in de avond gebracht, volgende middag kon die weer opgehaald worden.

HanniKortgene
10

Aardige mensen, vakkundig.

FransMonster
10

Mijn auto heb ik 1,5 jaar geleden bij van Gilst gekocht, vorige maand liep de motor vast deze had geen oli meer. Van Gilst heeft een andere motor erin gelegd en de uren niet gerekend als compensatie. De auto rijd weer als een zonnetje, ik ben weer super blij dat ik voor mijn werk door heel Nederland rond kan crossen. Zij hebben ook geregeld dat ik in die tijd een auto tot mijn beschikking had kosteloos. Sander Vink Peugeot 107

SanderLamswaarde

Aangesloten bij.

Aankoop service