10

Al jaren klant en al jaren heel tevreden.

LucienKats
8

Iedereen is goed benaderbaar, staan met beide benen op de grond met een goede doses humor. Lolletje kan maar er moet ook serieus en goed gewerkt worden.

Michel de Smit Colijnsplaat
10

Ik ben zeer tevreden over de service van deze garage. Vriendelijk personeel, goede communicatie en professioneel werk. Zeker een aanrader!

BeataColijnsplaat
10

Uitstekend geholpen

JortWissenkerke
10

Goed

JohnColijnsplaat
10

Goede service, vriendelijke mensen

LoesColijnsplaat
9

Apk laten uitvoeren, tevreden ermee

LisaZierikzee
10

Garage van Gilst houdt al 4 jaar mijn klassieke auto veilig en betrouwbaar op de weg door goed onderhoud en vakkundige (deel)revisies waar nodig.

ToonKamperland
9

Zeer goed, redelijke prijzen

FrankRotterdam
10

Service staat bovenaan

PietKoudekerke

Aangesloten bij.

Aankoop service