10Ik ben zeer tevreden over de service van deze garage. Vriendelijk personeel, goede communicatie en professioneel werk. Zeker een aanrader!
BeataColijnsplaat 10De medewerkers luisteren goed, denken mee, zijn vriendelijk en leveren goed werk aan de auto.
DeliaantjeColijnsplaat 10Heel prettige garage, servicegericht / klantvriendelijk.
AngelineKortgene 10Prettig contact, komen hun afspraken na en leveren goed werk.
FritsDordrecht 9Prijs kwaliteit goed
Prettig en vriendelijk in de omgang.
Kortom een fijne garage waar je goed wordt geholpen
ErnaMiddelburg 10Garage van Gilst houdt al 4 jaar mijn klassieke auto veilig en betrouwbaar op de weg door goed onderhoud en vakkundige (deel)revisies waar nodig.
ToonKamperland 10Vakwerk
Marinus Colijnsplaat 10Service staat bovenaan
PietKoudekerke 10Vak mensen en goede service
Rinus Colijnsplaat 10Goede service, denken altijd met je mee en je kunt altijd bij ze terecht als je problemen hebt. Zeer service gericht en vriendelijk!
CorellaKats