10Al jaren klant en al jaren heel tevreden.
LucienKats 8Iedereen is goed benaderbaar, staan met beide benen op de grond met een goede doses humor. Lolletje kan maar er moet ook serieus en goed gewerkt worden.
Michel de Smit Colijnsplaat 10Ik ben zeer tevreden over de service van deze garage. Vriendelijk personeel, goede communicatie en professioneel werk. Zeker een aanrader!
BeataColijnsplaat 10Uitstekend geholpen
JortWissenkerke 10Goede service, vriendelijke mensen
LoesColijnsplaat 9Apk laten uitvoeren, tevreden ermee
LisaZierikzee 10Garage van Gilst houdt al 4 jaar mijn klassieke auto veilig en betrouwbaar op de weg door goed onderhoud en vakkundige (deel)revisies waar nodig.
ToonKamperland 9Zeer goed, redelijke prijzen
FrankRotterdam 10Service staat bovenaan
PietKoudekerke