10

Ik ben zeer tevreden over de service van deze garage. Vriendelijk personeel, goede communicatie en professioneel werk. Zeker een aanrader!

BeataColijnsplaat
10

De medewerkers luisteren goed, denken mee, zijn vriendelijk en leveren goed werk aan de auto.

DeliaantjeColijnsplaat
10

Heel prettige garage, servicegericht / klantvriendelijk.

AngelineKortgene
10

Prettig contact, komen hun afspraken na en leveren goed werk.

FritsDordrecht
9

Prijs kwaliteit goed Prettig en vriendelijk in de omgang. Kortom een fijne garage waar je goed wordt geholpen

ErnaMiddelburg
10

Garage van Gilst houdt al 4 jaar mijn klassieke auto veilig en betrouwbaar op de weg door goed onderhoud en vakkundige (deel)revisies waar nodig.

ToonKamperland
10

Vakwerk

Marinus Colijnsplaat
10

Service staat bovenaan

PietKoudekerke
10

Vak mensen en goede service

Rinus Colijnsplaat
10

Goede service, denken altijd met je mee en je kunt altijd bij ze terecht als je problemen hebt. Zeer service gericht en vriendelijk!

CorellaKats

Aangesloten bij.

Aankoop service